Enkele bericht bekijken
  #28 (permalink)  
Oud 18 September 2008, 14:50
SF2Heino's Avatar
SF2Heino SF2Heino is offline
Geliefde Grote Leider :)

Leeftijd: 43
Rep Kracht: 9
SF2Heino will become famous soon enough
Stuur een bericht via AIM naar SF2Heino
Smile

Dat stukje dat het alleen binnen de landsgrenzen is toegestaan is onzin..vrij verkeer door europa ..het is alleen Nederland zelf die je bekeurt en je motor in beslag neemt als je nederlander bent en domicilie in buitenland hebt ...die belg mag hier gewoon rijden met zijn 125 , jij als Hollander in Belgie wonend alleen niet ..
Frankrijk en duitsland doen niet moeilijk, kun je zo naartoe vanuit belgie ,kom alleen de NL grens niet over want dan hebbie de poppen aan het dansen ! En je rijbewijs is foetsie en motor gelijk in beslag !!
Vreemde discriminatie van Nederlanders in den vreemde !!
Ben ook wel benieuwd hoe Mr Spee wil verklaren dat iemand met een buitenlands paspoort wel capabel is en die nederlandse paspoorthouder dan niet want ik snap zijn redenatie niet helemaal !

Overheid is dus niet bang voor die confrontatie , er staan al paar in beslag genomen motoren op de domeinen die op nl wegen geconfisceerd zijn ..
(1 geval weet ik zeker !)
Ga overal naar toe waar je wilt met de 125 ..maar mijdt NL !
(of zorg dat je buitenlands paspoort op zak hebt !)

Moet trouwens beetje lachen om het officieele antwoord dat Chemado heeft opgevraagd bij RDW . Blijkt al uit dat degeen die antwoord heeft verzonden de vraag niet heeft begrepen en puur handhavend antwoord zonder op de eigenlijke rechtsongelijkheid in te gaan ..bravo RDW! (struisvogel?)

Om bij het voorbeeld te blijven : Belgische overheid heeft bepaald dat diezelfde nederlander nl wel veilig in belgie mag rondrijden (en dus in de rest van eurozone ook!) Belgisch paspoort mag , bij NL paspoort ben je onveilig???
Mr Spee hoe kan dat nou ?
Hoe kan overheid een scooter als een MP3 door spoor verbreding plots als auto zien en dat wel veilig vinden? Vraagt dat om ander verkeersinzicht of ziet overheid mogelijkheid tot 'omvallen' als reden om zo bezorgd te zijn om verkeersveiligheid bij motoren??? (zo ja ,paar zijwieltjes erop toch?)
De strekking ontgaat mij ,en velen met mij! Situatie is krom..vraagt om steviger prevelementje om mij van die noodzaak te overtuigen deur dicht te houden , en dan andere deuren heel dom wagenwijd open te gooien ...
Klinkt allemaal zeer schizofreen als je het mij vraagt!

Je ziet zelfde rare tweeslachtige gedrag terug bij bromfietsen.. met een rijbewijs AM zou het veel veiliger worden..
Vervolgens vertrouwd overheid de eigen gestelde normen niet , want men controleert als nooit tevoren , ondanks dat je nu op de weg rijd!!
Preventieve snelheidscontrle of je harder kan.. waarom niet een bekeuring als je daadwerkelijk te hard rijd?? snap dat niet..
Komen ze aan met ongevalsstatistiekjes..ja met rollators vallen nog minder doden dus iedereen maar aan de rollator?????
de jeugd dit en dat .. kijk alleen maar naar gemiddelde leeftijd op dit forum ...zijn wij allen 16 en moeten wij nog verkeersinzicht ontwikkelen ?
Traag verkeer rijd op fietspad , jij op de weg dus argumenten dat fietspaden maar voor 40km uur zijn aangelegt gaat nu ook niet meer op .
(kijk maar naar staat onderhoud fietspaden en je weet dat de overheid dit inmiddels ook weet, scheelt bergen geld zo !!)

Durf het zo te stellen: 45km max is schadelijk voor je gezondheid als verkeersdeelmnemer.. heb al zoveel keer ongevallen kunnen voorkomen door mijn gas open te drukken dat die niet meer te tellen zijn. Ik rij principieel geen 45 op een brommer ,dat ie harder kan wil niet zeggen dat volgas enige handlestand is toch? Verklaar dat ook als reden mocht dat ooit op een rollenbank tot uiting gaan komen...heb in 25 jaar nog never een bekeuring gehad voor snelheid , wel een keer gepaald door Haarlemse eikel die beweerde dat het profiel van achterband was versleten (niet waar!!) en ontbreken fietsbel (op een off the road !!) en die heb ik principieel ook nooit betaald !

Ach .. wat ik onveilig vind is dat ze fietsers gewoon GSM bellend aan verkeer laten deelnemen... hoe verzin je een rechtvaardiging voor dat besluit?

Moet altijd lachen als die Fransen nederland een narcostaat noemen (waar ze nog gelijk in hebben ook trouwens..) maar de symptomen kloppen wel ... overheid vertoond vormen van junkie gedrag .. gaat om je centjes en het gaat om scoren . Huftergedrag zo je wilt. Wij eerst , jij later..
Als ze net zoveel mensen op frauderende bedrijven zetten of op nigeriaanse mailfraude scheelt dat samenleving miljarden.. maar geloof dat ze daar nog niet eens handvol mensen voor hebben !
Verhoudingen zijn gewoon zoek ..en of het er veiliger door word is discutabel.
Wij missen gewoon wat de 4 wielers wel heel sterk hebben : een sterke tweewieler lobby! Ja er is de ANWB ..maar wie heeft ze wel eens actief met scooters bezig gezien? Heet tweewielerbond te zijn , maar buiten onze backstabbende fietsende vrienden lees ik alleen maar autosjit en opkomen voor autobelangen ,soms zelf negatief naar tweewielers..dat zou echt anders moeten , scooters zijn serieuze partij geworden heden ten dage .!

............當您朝右边看时您什么都不能看到在左边!

Laatst aangepast door SF2Heino : 18 September 2008 om 15:49. Reden: de verzorgingsstaat is dood ..hier met je spaarpot!
Met citaat antwoorden