Onderwerp: Boete.....
Enkele bericht bekijken
  #1 (permalink)  
Oud 22 April 2009, 17:37
ooodjjbooo ooodjjbooo is offline
Banned

Leeftijd: 22
Rep Kracht: 0
ooodjjbooo is on a distinguished road
Boete.....

Nou na lange tijd zonder boetes te hebben doorgebracht is het vandaag toch weer gelukt er ene te scoren....
Ging vandaag op mn vrije dag mn vriendin van het werk halen en een politie auto gaf mij het stopteken. Vroeg om mijn papieren en gaf deze zonder al te veel gezeur ook af. Nou had ik alleen mn rijbewijs en verzekering bij. Scooter was geleend van een kennis dus verdere papieren had ik niet mee gekregen. Krijg ik dus een boete voor het niet kunnen tonen van het kentekenbewijs. Boete was nog niet uitgeschreven en al krijgt pliesie een melding van een achtervolging en weg waren ze.
Kom ik thuis wil ik kijken wat me dat gaat kosten, ken ik het nergens terugzien op internet. Ook staat het nergens op boete pagina's of dergelijke dat je deze bij je MOET hebben :S.
Wel vond ik dat deze zelfde boete voor de auto; "het kentekenbewijs of APK keuringsbewijs niet kunnen tonen" € 30 bedraagt. Weet iemand van jullie me wellicht meer hier over te vertellen?
Want op het moment kan ik me daar best wel gek van worden als ik iets niet terug kan vinden. Vooral als je gezegt word dat je het verplicht bent (wat ik eigenlijk ook niet wist), Terwijl ik bij alle andere controlles die ik gehad heb er gewoon zonder dat na te vragen gewoon kon door rijden.

Mvg Jeff

Laatst aangepast door ooodjjbooo : 22 April 2009 om 18:38.
Sponsored Links