Enkele bericht bekijken
  #2 (permalink)  
Oud 8 February 2010, 19:57
Flaming Rox's Avatar
Flaming Rox Flaming Rox is offline
De High Sheriff

Leeftijd: 44
Rep Kracht: 6
Flaming Rox will become famous soon enough
Stuur een bericht via AIM naar Flaming Rox
Precies hetzelfde als voorheen met certificaat maar is alleen geldig in de..., ik meen 27 lidstaten van de Europese Unie. (zie dat je wat anders bedoeld maar zet het toch maar neer)

Internationaal rijbewijs kan gewoon aangeschaft worden:

Het internationaal rijbewijs heeft binnen de Europese Unie geen betekenis, het is slechts een vertaling van uw Nederlandse rijbewijs. Buiten de Europese Unie is het voor sommige landen vereist. Ook kan het Internationaal Rijbewijs door een huurbedrijf worden gevraagd als men een motorvoertuig wil huren.

Het internationaal rijbewijs is te koop bij ANWB-vestigingen. Voor meer informatie kunt u bellen met het ANWB Contact Center, telefoon (088) 269 22 22, of klik hier.
ANWB-adressen..., ff stukie van de site. Dit is de link.

Dit heeft denk ik ook betrekking op de catagorie AM aangezien het een officieel rijbewijs betreft. (kost geloof ik tussen de 16 en 25 euro Herr Heino)

Gelieve geen vragen via de mail of pm! (ook geen Visitor Messages) Gewoon posten op het forum, op die manier heeft iedereen er profijt van. Please no questions via email or pm! (No Visitor Messages) Just post it on the forum, that way everyone can benefit from it.

Laatst aangepast door Flaming Rox : 8 February 2010 om 19:58.
Met citaat antwoorden