Enkele bericht bekijken
  #3 (permalink)  
Oud 9 February 2010, 11:09
SF2Heino's Avatar
SF2Heino SF2Heino is offline
Geliefde Grote Leider :)

Leeftijd: 43
Rep Kracht: 9
SF2Heino will become famous soon enough
Stuur een bericht via AIM naar SF2Heino
thanks Mies had die info al gevonden van ANWB ,zag het alleen niet zitten om half uur aan de foon te hangen met me prepaid :-)
Tot nu toe heb ik altijd gewoon dat super elegante bromfietscertificaat met sierlijke beweging uit me portomonnaie getrokken maar met het oog op Thailand betwijfel ik of ze nog wel willen geloven dat die nieuwe creditcardpas wel een heus rijbewijs is, want die ziet eruit als alles behalve dat...
Tamruat (polizei) daarzo is van de categorie eerst knuppeltje trekken en dan pas praten namelijk .. helpt als je er triomfantelijk bij kan roepen : Internasional phuan..internasional beun-beun motosai lisensie lol

(bedenk ondertussen dan dat thais zelf met hun 10e soms al motorrijden ,soms wel met zijn 5en tegelijk op 1 fiets ,liefst zonder plaat achterop en zonder ook maar het minste verkeersinzicht en een fles whisky safe onder de buddyseat lol)

Natuurlijk kost het weer berg extra centjes ,,waarom ze niet gewoon stomme rijbewijs direct 'internationaal' gemaakt hebben is mij weer raadsel ..is vast goed over nagedacht door een overheidsstruikrover om het zo te doen :-)

............當您朝右边看时您什么都不能看到在左边!

Laatst aangepast door SF2Heino : 9 February 2010 om 11:21. Reden: ja ik kan wel spellen ...hun niet ;-)
Met citaat antwoorden