Enkele bericht bekijken
  #9 (permalink)  
Oud 10 February 2010, 19:44
Seniox Seniox is offline
ScooterHulp Member

Leeftijd: 18
Rep Kracht: 0
Seniox is on a distinguished road
Voor Flamin Rox :

Ik citeer exact (ja zelfs met de spelling fouten) uit de verschillende mails die ik heb gekregen van de technische afdeling van de RDW:

--------------------------------------------------------------------------------------------
1:

Technische staat

Bij de invoer van een bromfiets uit een EU-lidstaat wordt niet meer gekeken naar de technische toestand van de bromfiets. De bromfiets gaat dan ook niet op de snelheidsbank. Het motornummer word tijdens de keuring genoteerd ter archievering .

2:
Als de gelijkvormigheid attest vanuit België bij de keuring kan overleggen gaan wij de bromfiets inschrijven.

Hebt u de gelijkvormigheid attest niet bij de bromfiets zijn we genoodzaakt een volledige keuring uit te voeren.

----------------------------------------------------------------------------------------
Er staat bij citaat 1 dat er NIET MEER naar de technische staat wordt gekeken. Dat is een nieuw besluit van de RDW. De regels zijn al een paar maanden veranderd. Maar die keurmeester dacht wat anders en legde mijn scooter wel op de snelheidsbank.