Citaat:
Origineel gepost door SF2Heino
Fietsers zouden eigenlijk ook een puntenrijbewijs moeten krijgen .. nee echt serieus .
praat je echt ook over een groep suicidaal levensgevaarlijkerts .... en je hoort ze niet aankomen he ..leer het ze nou niet pas als ze een brommertje krijgen maar nog al veel eerder :-)
|
Helemaal mee eens Henk, hoe vaak ik niet fietsers tegen kom in tegenovergestelde richting is allang niet meer te tellen op 50 handen en vreselijk irritant aan het worden.
En dan heb ik het niet alleen over de pubervlekken maar ook volwassenen die de verkeersregels met regelmaat aan het laarsje lappen.
Als je dan claxonneert (met gewoon goede bedoelingen) ben je meteen een aso want er is ruimte zat op het fiets/bromfietspad

ook aan de verkeerde kant blijkbaar. En het zijn toch echt medelanders en geen Engelse fietstoeristen ofso die dit veroorzaken.
Ook troepen wielrenners hebben er een handje van om dit regelmatig te flikken en dan ook nog praatjes hebben...., volgende keer dan maar volgas erdoorheen blazen denk ik wel eens

maarja dat is nou ook weer niet geheel de juiste reactie/gedrag dus blijf ik dan maar rustig op zo'n moment..., maar soms is het echt wel heel close dat ik echt uit m'n pantoffel ga schieten!
Dus wat mij betreft mag het fietsenpunten-rijbewijs met onmiddelijke ingang ingevoerd worden!