Web Analytics

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuws: Wat zijn de gevolgen van een helmplicht op de snorfiets? - RijschoolPro.nl

Collapse

Header ad

Collapse

first post ad

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuws: Wat zijn de gevolgen van een helmplicht op de snorfiets? - RijschoolPro.nl

Wat zijn de gevolgen van een helmplicht op de snorfiets? - RijschoolPro.nl
    Wat zijn de gevolgen van een helmplicht op de snorfiets? RijschoolPro.nl
    Bron: https://www.rijschoolpro.nl/rijschoo...-de-snorfiets/

Scootergirl

Het gevolg is dat ik mijn snorscooter gelijk laat omkeuren naar brommer als ik toch een helm op moet zetten.

Comment

Daarom heb ik vorig jaar al een bromscooter gekocht, ik ga echt niet op mijn snorbrommer Tomos die amper 25 km p.u. reed een helm dragen. Beetje geoefende fietser zonder hulpmotor, haalt mij in! En hier op het platteland is het zo wie zo al bezopen. het verkeers aanbod is hier niets vergeleken met de randstad b.v. Ook het buiten gebied hier loop je nauwelijks gevaar op, aanvaringen met andere weg gebruikers te krijgen. Waarom nou niet een helmplicht verplicht stellen waar veel verkeers aanbod is, daar zit het gevaar!

Comment

Ik geef je gelijk ,in de steden waar de snorscooters op de weg moeten daar kan ik me dat voorstellen maar hier in limburg mogen we nog gewoon over het fietsenpad met de snorscooter en dan voel ik me echt wel belachelijk met een helm op.

Comment

Footer Ad Widget

Collapse

Unconfigured Static HTML Module

Collapse

Static HTML Module Content
        Working...
        X