Web Analytics

Announcement

Collapse
No announcement yet.

App voor rollerbanken

Collapse

Header ad

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• App voor rollerbanken

Hallo!

Ik heb sinds een tijdje een app op de Appstore staan die jullie misschien kunnen gebruiken.

Gebruikers kunnen politiecontroles melden en de andere gebruikers krijgen een melding als er een controle staat.

Ik zou het waarderen als jullie feedback kunnen geven of het laten weten als je hem misschien al gebruikt

Hier is de website of je kan hem opzoeken op de app/play store onder "Rollerbank" dan is het degene met het blauwe logo

Als dit soort posts niet mogen volgens de regels zal ik deze post verwijderen

Ik denk dat iedere scooter rijder waarvan de scooter niet helemaal standaard is hier wel blij mee zal zijn.

De snorfiets mag wettelijk 25 kilometer per uur rijden. Uit alle onderzoeken blijkt dat verreweg de meeste snorfietsen (veel) harder rijden.
    Het laagste percentage is 77%, het hoogste 96%.
    De meest recente meting van de gemeente Amsterdam uit 2016 kwam uit op 87% te hard rijdende snorfietsen.
    ScooterHulp moderator

Comment

Ik ga hem proberen want van de andere 2 uit de Playstore die ik geprobeerd heb zit 1 vol reclame en de andere geeft geen meldingen.

Comment

Ik heb de app. Alleen krijg ik alle meldingen, landelijk. Hij vraagt dan of ik me locatie wil instellen maar dat lukt helaas niet.
        Vooral de papieren controle is van toegevoegde waarde.
        ScooterHulp moderator

Comment

first post ad

Collapse

Footer Ad Widget

Collapse
        Working...
        X