Web Analytics

Announcement

Collapse
No announcement yet.

scooter kopen en verzekeren voor 1 dag of 1 week

Collapse

Header ad

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• scooter kopen en verzekeren voor 1 dag of 1 week

Weet iemand of het mogelijk is om een verzekering af te sluiten zodat je alleen je scooter kan verrijden die je net gekocht hebt bij een locatie en je er dus legaal ermee naar huis kan rijden..

En of hoe doe jullie dit als je geen mogelijkheid tot transport per auto, vrachtauto of bus. En je er dan maar mee moet gaan rijden.

Misschien kan de vorige eigenaar de verzekering nog even erop laten?

Misschien is de HEMA online verzekering een optie , daar kun je alles zelf regelen.

Je brommer verzekeren bij HEMA is heel eenvoudig. Onze voorwaarden zijn makkelijk leesbaar en voor iedereen te begrijpen. Alle verzekeringen van HEMA zijn dagelijks opzegbaar. Je kunt je brommerverzekering dus opzeggen wanneer je maar wilt. Zo kun je jouw brommer verzekeren voor de periode dat het nodig is en betaal je nooit een dag te veel premie.

Comment

Die eerste optie is niet mogelijk.

Maar van de HEMA verzekering zou ik wel wat meer van willen weten. Hoe werkt dit precies als je deze bijvoorbeeld 1 dag nodig hebt.
      En stel je betaald voor een maand of meer, krijg je dat rest van het geld dan nog wel terug?
      En is de verzekering direct opzegbaar, hoe lang duurt het voordat dat dan verwerkt word?

Dit helpt er niet echt aan mee om bij de hema te willen verzekeren:
      https://zeker.com/verzekeringen/scoo...zekering/hema/

Als ik al lees dat er een verzekerings is afgesloten, maar niet actief stond als verzekerd.
      Fijn als je naar huis rijd, er politie komt er achter dat je toch niet verzekerd ben. Dan kan je net zo goed niks afsluiten.
      Last edited by robin4; 1 March 2021, 13:08.

Comment

Maar van de HEMA verzekering zou ik wel wat meer van willen weten. Hoe werkt dit precies als je deze bijvoorbeeld 1 dag nodig hebt.
        En stel je betaald voor een maand of meer, krijg je dat rest van het geld dan nog wel terug?
        En is de verzekering direct opzegbaar, hoe lang duurt het voordat dat dan verwerkt word?
        Helaas werkt ik niet bij de Hema dus je zal het een en ander zelf moeten lezen/uitzoeken.

Als je je verzekerd krijg je de eerste keer schrijfkosten die je niet terug zal krijgen.
        Als je geen jongere bent ,dan valt een scooter verzekering best mee ,ik dacht 8,- euro per maand met opzittende..

Als je het invult en nog niet bevestigd zie je de kosten.

https://verzekerdbijhema.nl/brommerverzekering

Bij HEMA kun je jouw verzekering dagelijks opzeggen. Dit kun je zelf doen in jouw online polismap. Zodra je bent ingelogd klik je op de knop 'bekijk verzekering' en vervolgens onderaan de pagina op 'opzeggen'. Vervolgens kun je de gewenste einddatum invullen. Door op 'bevestigen' te klikken wordt de verzekering beŽindigd op de door jou gekozen datum. Teveel betaalde premie wordt teruggestort op je rekening.
        Last edited by Eddy22; 1 March 2021, 13:19.

Comment

Neem aan dat Hema het geld wel zelf incasseert en je zelf geen betaling hoeft te doen?

Comment

Betaling is via je banknummer, automatische afschrijving.

Comment

first post ad

Collapse

Footer Ad Widget

Collapse
            Working...
            X