Web Analytics

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraag over wanneer in beslag nemen.

Collapse

Header ad

Collapse

first post ad

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag over wanneer in beslag nemen.

Hallo,

Ik heb recent 3 maanden gewerkt aan het opknappen van een Vivacity, mijn project is een beetje uit de hand gelopen want het was een snor vivacity maar hij loopt nu schat ik zonder moeite 70 en hij trekt behoorlijk op, ik heb er wel een begrenzer opzitten zodat hij 35-40 loopt maar of de blauwe daar in trappen gezien het uiterlijk ;)

De vraag is nu eigenlijk, als ik aangehouden wordt of op de rollers moet wanneer gaat de blauwe over tot een inbeslagname?

Mijn snor mag 25 maar loopt zeker 60 tot 70 ik weet het niet precies want ik heb momenteel geen teller erop wegens een BMX stuur, maar ik schat wel dat hij zoiets loopt.

Nemen ze hem in beslag? Krijg ik gewoon een dikke bon? nemen ze me papieren af en moet ik hem afvoeren naar 25 en dat aantonen op het bureau?

wat zijn jullie ervaringen?
    Last edited by zenilygy; 12 November 2012, 22:32.

Wat ik tot nu toe heb gehoord is dat je een geldboete krijgt en een WOK-melding.

Comment

https://webapps.politieacademie.nl/n...k#boekdeel-547

Als je met deze snorfiets op de rollerbank komt krijg je een feitcode mN 086g * Verder rijden niet toegestaan plus een wok.
      Onder de 50 km mag je volgens mij nog naar huis rijden maar harder dan 50 betekend niet meer verder mogen rijden.

Inbeslagname is van vroegah, misschien nemen ze de scooter in beslag als iemand zonder rijbewijs en verzekering rijd, of gevaarlijk weggedrag artikel 5.
      niet voor opvoeren, in jouw geval krijg je een boete van minstens 120 euro en een wokmelding,
      alhoewel deze boete misschien zelfs een stuk hoger kan uit komen afhankelijk van factoren.

Oeps...... Topic van jaren geleden,
      Last edited by extreme source; 29 June 2016, 22:13.

Comment

Inbeslagname is van vroegah
        Inderdaad, november 2012 noem ik vroegah.

Wellicht dat hij toch in beslag genomen is.
        Mvg,

Hans.

Comment

Footer Ad Widget

Collapse

Unconfigured Static HTML Module

Collapse

Static HTML Module Content
        Working...
        X