Dank voor uw reactie allereerst!
Heb er een nieuwe carburateur+spruitstuk op gezet laatst, de oude was erg roestig.
Inderdaad de luchtschroef wat terug gedraaid, staat op plm 1 en 1,25 slag open.
Het hogere stationair toerental is een bewuste keuze. Heb de stelschroef voor de gaskabel wat ingedraaid, pakt vanaf stilstand naar mijn mening wat vlotter op.
De klepspeling staat op 0,8mm. Maakt die 0,2mm zo'n groot verschil?
Vergeten in mijn vorig bericht. Zoals je hoort in het laatste filmpje draait de starter niet altijd de bendix rond. De middenbok is eronder weg, scooter staat met rechter handvat tegen de muur in een schuur. Zodra ik de scooter op de zijstandaard zet, lijkt het euvel dat de starter niet goed aangrijpt minder, en gaat de starter vaak wat sneller rond. Dat is iets wat ik niet goed kan plaatsen, dus bij het naar links hellen.
Net alsop de bendix dan wat uit het motorblok kan, en beter aangrijpt?
Heb er een nieuwe carburateur+spruitstuk op gezet laatst, de oude was erg roestig.
Inderdaad de luchtschroef wat terug gedraaid, staat op plm 1 en 1,25 slag open.
Het hogere stationair toerental is een bewuste keuze. Heb de stelschroef voor de gaskabel wat ingedraaid, pakt vanaf stilstand naar mijn mening wat vlotter op.
De klepspeling staat op 0,8mm. Maakt die 0,2mm zo'n groot verschil?
Vergeten in mijn vorig bericht. Zoals je hoort in het laatste filmpje draait de starter niet altijd de bendix rond. De middenbok is eronder weg, scooter staat met rechter handvat tegen de muur in een schuur. Zodra ik de scooter op de zijstandaard zet, lijkt het euvel dat de starter niet goed aangrijpt minder, en gaat de starter vaak wat sneller rond. Dat is iets wat ik niet goed kan plaatsen, dus bij het naar links hellen.
Net alsop de bendix dan wat uit het motorblok kan, en beter aangrijpt?
Comment