Web Analytics

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aerox trekt langzaam op, komt niet meer op top

Collapse

Header ad

Collapse

first post ad

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aerox trekt langzaam op, komt niet meer op top

Hallo,

Mijn Aerox is begrenst en loopt maximaal 60 km/u. Maar ik heb sinds een paar dagen een vreselijk irritant probleem. De Aerox loopt niet naar behoren en heeft ontzettend veel moeite met vooruit komen tot de 30 40 km/u. Daarna trekt ie door tot de 50 km/u. Hij bereikt de top niet en komt ook niet hoog in de toeren. Stationair loopt de scooter ook ontzettend laagtoerig, alsof hij bijna uitvalt (wat overigens nog niet is gebeurd). Ik heb de afgelopen tijd niks vervangen aan de scooter op een nieuwe schokbreker na.

Het rare is dus dat als mijn Aerox een tijdje heeft stil gestaan ik geen enkel probleem heb met optrekken maar wel met het behalen van de top. Maar zodra ik moet stoppen voor bijvoorbeeld een verkeerslicht en ik rij daarna verder, dan gaat het optrekken echt ontzettend langzaam.

Ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee, want ik heb zelf weinig kaas gegeten van de technieken van scooters.

Groeten,
    Thebjorn10

Hallo,

Het probleem is opgelost. De uitlaat bleek van binnen helemaal verrot te zijn en alles is los geraakt. Daardoor vormde er een grote prop in de uitlaat waardoor de uitlaatgassen er niet optimaal uit konden. Een nieuwe uitlaat gekocht en het probleem is opgelost.

Groeten,
    Thebjorn10

Comment

Footer Ad Widget

Collapse

Unconfigured Static HTML Module

Collapse

Static HTML Module Content
    Working...
    X