Web Analytics

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Peugeot Rapido valt steeds uit.

Collapse

Header ad

Collapse

first post ad

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Peugeot Rapido valt steeds uit.

Hallo Forumleden,

Enkele maanden geleden heb ik een Peugeot Rapido gekocht (eerste toelating 2005), deze rijdt opzich prima, maar heeft probleem wat toch wel zeer vervelend is en dat is dat hij de hele tijd uitvalt als ik geen vol gas geef of de gashendel heen en weer blijf bewegen, toeren maken en dan weer ff los etc. Dit is opzich tijdens het rijden geen groot probleem, maar zodra ik bij een stoplicht kom moet ik of vol gas blijven geven en m`n remmen beide hard inhouden, want niet heel plezierig is voor de personen die achter mij staan voor het stoplicht, of de hele tijd met m`n gashendel blijven kloten, wat ook niet zeer plezierig is voor de mensen achter mij en daarnaast ook best patserig staat:p

Wat ik zelf geprobeerd heb: gekeken naar de carbarateur, en daar aan wat afstelschroefjes lopen draaien, had weinig zin. Wel ontdekte ik dat er één schroef uit was (denk ik?), ik heb voor het gemak even een foto bijgevoegd hier, ik zie schroefdraad zitten, dus ga er uit dat er vroeger iets in heeft gezeten (zie *2) Mocht dit een correcte analyse zijn is mijn vraag; hoe kom ik aan een vervangende schroef?

Daarnaast het vermelden waard misschien: als de brommer uitvalt moet ik eerst een klein stukje lopen wil die weer starten. Als ik hem zelf (dus voordat hij zelf uitvalt) uitzet, start die meestal wel weer na één keer kicken, maar moet ik wel m`n best doen om hem op gang te houden, dus meteen heel erg met de gashendel spelen en dan hopen dat ik hem aanhoudt.

Ik hoop dat iemand dit probleem bekend voor komt en mij kan helpen

Aanvullende vraag: waar zijn schroef 1 en 3 voor?

Alvast bedankt!
    IMG_4454.jpg
    Attached Files
    Last edited by GekkeRapido; 28 May 2017, 14:17. Reason: Verduidelijking foto

Footer Ad Widget

Collapse

Unconfigured Static HTML Module

Collapse

Static HTML Module Content
Working...
X