Web Analytics

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aerox met wat kwalen

Collapse

Header ad

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aerox met wat kwalen

Goede avond,

Mijn aerox vertoont wat problemen sinds kort. Carburateur is goed afgesteld starten lopen elektrisch en kick. Maar sinds kort moet ik met he’s gas spelen anders valt hij uit bij de stoplichten niet direct maar hij loopt niet goed stationeer en maakt veel toeren voordat hij vooruit komt en komt moeilijk naar de top ook als ik afrem loopt hij hoog in toeren als ik een paar keer met het gas speel is het oké . Rolletjes/ veertjes versleten? Graag wat backup info thanks

Maar sinds kort moet ik met he’s gas spelen anders valt hij uit bij de stoplichten niet direct maar hij loopt niet goed stationeer.
    Verstopte stationair sproeier of luchtfilter dicht zitten.
    Poreuze of lekkende vacuumslang naar de benzinekraan.
    Poreuze of lekkend spruitstuk ( deo test uitvoeren)

maakt veel toeren voordat hij vooruit komt en komt moeilijk naar de top
    Veel toeren maken kan zijn door versleten rolletjes of v-snaar die slipt ( versleten /te smal geworden)
    Ook kunnen je koppeling schoentjes versleten zijn.

Het makkelijkste is even opendraaien en alles controleren.

ook als ik afrem loopt hij hoog in toeren als ik een paar keer met het gas speel is het oké
    Hoger in toeren gaan lopen is meestal te weinig benzine toevoer.
    Kijk of het vlotternaald clipje nog goed op zijn plaats zit in de gasschuif!

Comment

Bedankt voor de reactie. Al was de website een tijdje down denk ik? Ik heb alles even los gedraaid en me variateur was behoorlijk versleten. Dus die heb ik vervangen en de rolletjes ook gelijk meegenomen. De koppeling pakt nog wel wat laat op maar denk dat dat met de trekveertjes te maken heeft zijn denk ik te strak. En het probleem met het stationair lopen is nog steeds van toepassing als ik volgas gereden heb dan blijft hij te hard stationair lopen als ik stil
      wilt
      staan en als ik dan een paar keer gas geef dan gaat hij terug naar stationair maat valt bijna uit als ik niet met gas blijf spelen. Dus denk dat ik de carburateur en filter eens schoon moet maken en kijken of alles nog goed op zijn plek zit. Bedankt alvast!

Comment

Kan gesloten worden

Comment

first post ad

Collapse

Footer Ad Widget

Collapse
        Working...
        X