Web Analytics

Announcement

Collapse
No announcement yet.

carburateur of cilynder

Collapse

Header ad

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• carburateur of cilynder

probleem: Ik heb een Fosti scooter. Als ik s'morgens de scooter start, gaat hij zeer moeilijk aan en alleen zonder luchtfilterslang. Als hij aan gaat komt hij ook niet op toeren. Ik kan ook het stationair afstellen niet doen want als ik het gas loslaat gaat ie meteen uit. Ik zie ook dat het vacuum slangetje van de benzineregelaar naar het spruitstuk aardig wat benzine in zit, hoort dit wel. zit in het in de carburateur of is ook de cilynder niet meer goed. wie heeft een advies, idee.

Als ik s'morgens de scooter start, gaat hij zeer moeilijk aan en alleen zonder luchtfilterslang.
    Je moet dus meer lucht geven omdat hij teveel benzine krijgt.( extra benzine via vacuumslang)

Ik zie ook dat het vacuum slangetje van de benzineregelaar naar het spruitstuk aardig wat benzine in zit, hoort dit wel
    De vacuum slang vanaf het spruitstuk naar de benzinekraan hoort leeg te zijn, ik vermoed dat het membraan in de benzinekraan kapot is.

Monteer een nieuw benzinekraantje dan is het waarschijnlijk opgelost.
    ScooterHulp moderator

Comment

Thanks, i'm gonna try that.

Comment

V.w.b. je vraag welke in de manualsectie stond over de vacuŁm brandstofkraan, zie: Brandstofsystemen @ scooter/bromfiets (werking) controle en aandachtspunten. - ScooterHulp - Hulp bij scooter pech en problemen

Deze heb ik getracht te verplaatsen, maar is/was ineens foetsie!
        Verzoek is dan ook om de vraagstelling in 1 topic te houden, op die manier blijft het overzichtelijk voor iedereen!

B.v.d., beheer!
        Last edited by Flaming Rox; 4 June 2021, 21:46.

Comment

Sorry, maar wat bedoel je met, vraagstelling in 1 topic te houden. Als je mij dat even uitlegt.
          In ieder geval bedankt voor de info dat ik ontvangen heb
          Mvg,
          Raymond

Comment

first post ad

Collapse

Footer Ad Widget

Collapse
          Working...
          X