Web Analytics

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lege accu

Collapse

Header ad

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lege accu

Ik heb een Vivacity snor 2009 het probleem is dat snachts de accu van 13 volt naar 7 volt terug loopt,en dus niet elektrich kan starten.
    wat ik inmiddels gedaan heb is plus draad van de accu gehaalt meter er tussen meet ik 0 amp zet ik het contact aan 0,03 amp remlicht aan 1,2 amp.
    Andere accu geplaats, s,morgens gezakt naar ong 7 volt.
    Heeft iemand misschien een tip waar ik moet zoeken voor dit rare probleem.

B.v.d Bond

Als het contact uit staat en de accu te snel leeg loopt, is er meestal een lekstroom.
    Er is dan een verbruiker die om het contactslot heen stroom uit de accu haalt/trekt.

Zie ook: Accu, laad/startsysteem en kortsluiting controleren! - ScooterHulp - Hulp bij scooter pech en problemen

Voor meer elektra van Peugeot, Zie: Peugeot electricity workshop manuals pdf - ScooterHulp - Hulp bij scooter pech en problemen
    Last edited by Flaming Rox; 2 April 2021, 16:08.

Comment

Hallo Flaming Rox als ik de tekening goed lees , kan ik de zekering er uit halen en dan is alles spanningsloos.

als de accu dan weer leeg loopt blijft alleen de startmotor over ?

Comment

Originally posted by bond View Post
        kan ik de zekering er uit halen en dan is alles spanningsloos.
        als de accu dan weer leeg loopt blijft alleen de startmotor over ?
        Nee, de zekering zit er ter bescherming /beveiliging in, als men deze verwijdert hebben de verbruikers van de accu nog steeds spanning!

Zie post/bijdrage #2 uit de volgende link: Accu, laad/startsysteem en kortsluiting controleren! - ScooterHulp - Hulp bij scooter pech en problemen
        Gaat specifiek over een lekstroom opsporen binnen het cirquit middels een multimeter.
        Last edited by Flaming Rox; 5 April 2021, 21:15.

Comment

Bedankt Flaming Rox ga er mee aan de slag.

Comment

first post ad

Collapse

Footer Ad Widget

Collapse
          Working...
          X