Beste leden
Ik heb echt een vervelend probleem.
Het is n.l mijn kymco agility die constand mijn koplamp doet springen.
Het is een scooter die al een tijd als reserve stond in mijn garage die ik gebruikte voor onderdelen voor mijn andere kymco
Ik gebruikte de catburateur/spiegels / banden enz.....
Nu had ik besloten om deze ook in orde te brengen en al de benodigde onderdelen aan geschaft en in elkaar gestoken ,
met een nieuwe accu 12V/6 ampere.
Alles werkt volgen schema, maar als ik hem start stationair is alles goed ,
maar vanaf dat ik een beetje gas geef gaat de koplamp ( H4) feller en feller branden en dan springt de koplamp( al derde koplamp).
Iemand een suggessie of die kan helpen a.u.b.
ik heb de metingen gedaan van de accu en is als volgd :
de accu geeft :
bij contact uit 12.8 volt
bij contact aan 12.8 volt
bij stationair draaiede motor 12.7 volt
bij hoge toerental 12.7 volt
en de meting van de spanning die naar de koplamp komt is als volgd :
bij contact aan is de spanning 0 volt
bij stationair draaiende motor is de spanning 8 a 9 volt
bij hoge toerental schiet de spanning tot 40 volt
ik had nog 2 nieuwe spanningsregelaar liggen in verpakking , die heb ik erop gestoken , maar het resultaat veranderde niet ,
bij hoge toerental schoot ie weer tot 40 volt .
waaraan kan het liggen ?
mvgr
Ik heb echt een vervelend probleem.
Het is n.l mijn kymco agility die constand mijn koplamp doet springen.
Het is een scooter die al een tijd als reserve stond in mijn garage die ik gebruikte voor onderdelen voor mijn andere kymco
Ik gebruikte de catburateur/spiegels / banden enz.....
Nu had ik besloten om deze ook in orde te brengen en al de benodigde onderdelen aan geschaft en in elkaar gestoken ,
met een nieuwe accu 12V/6 ampere.
Alles werkt volgen schema, maar als ik hem start stationair is alles goed ,
maar vanaf dat ik een beetje gas geef gaat de koplamp ( H4) feller en feller branden en dan springt de koplamp( al derde koplamp).
Iemand een suggessie of die kan helpen a.u.b.
ik heb de metingen gedaan van de accu en is als volgd :
de accu geeft :
bij contact uit 12.8 volt
bij contact aan 12.8 volt
bij stationair draaiede motor 12.7 volt
bij hoge toerental 12.7 volt
en de meting van de spanning die naar de koplamp komt is als volgd :
bij contact aan is de spanning 0 volt
bij stationair draaiende motor is de spanning 8 a 9 volt
bij hoge toerental schiet de spanning tot 40 volt
ik had nog 2 nieuwe spanningsregelaar liggen in verpakking , die heb ik erop gestoken , maar het resultaat veranderde niet ,
bij hoge toerental schoot ie weer tot 40 volt .
waaraan kan het liggen ?
mvgr
Comment