Web Analytics

Announcement

Collapse
No announcement yet.

koplamp brand constant door

Collapse

Header ad

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Beste leden,
    HET IS OPGELOST
    Ik dank iedereen die mij hierbij geholpen heeft.
    Nu, waar was het probleem ?
    Zoals jullie gelezen hebben heb ik bijna alles vervangen van mijn werkende scooter naar deze, maar het probleem bleef zich voortdoen.
    Tussendoor heb ik constant de 2 glazen zekeringen gecontroleert of die niet gesprongen waren, en die waren ook altijd goed.
    Maar ik heb er geen second bij stilgestaan dat de vorige eigenaar de polen zou omgewisselt hebben, dus normaal rood + zekering +rood en
    zwart + zekering + zwart, maar hier zat het rood/zwart en rood/zwart zoals op de foto. OMG
    Attached Files
    Last edited by op-en-topie; 12 April 2021, 18:20.

Comment

..., ja dan blijf je zoeken en inderdaad zoals je zegt, zekeringen heel dan rijst er enige twijfel en krijgt men op zeker hoofdpijn!

Nu ja, dat het opgelost is zonder (verdere) dure onderdelen aan te schaffen..., top dat je het even deelt met alle betrokkenen, wordt gewaardeerd!
      Mooie dagen komen eraan, dus lekker zonder zorgen weer toeren op de scooter!

Tnx, en nogmaals bedankt voor de oplossing!
      Last edited by Flaming Rox; 12 April 2021, 17:40.

Comment

Oef oef oef
        Echt een toffe groep hier
        THX TO EVERYBODY GUYS
        Last edited by op-en-topie; 12 April 2021, 17:49.

Comment

Originally posted by Flaming Rox View Post
          ..., ja dan blijf je zoeken en inderdaad zoals je zegt, zekeringen heel dan rijst er enige twijfel en krijgt men op zeker hoofdpijn!

Nu ja, dat het opgelost is zonder (verdere) dure onderdelen aan te schaffen..., top dat je het even deelt met alle betrokkenen, wordt gewaardeerd!
          Mooie dagen komen eraan, dus lekker zonder zorgen weer toeren op de scooter!

Tnx, en nogmaals bedankt voor de oplossing!
          Nu vraag ik mij af waarom heeft de vorige eigenaar de kabels van de zekering om gewisselt ?
          i.p.v. Rood aan rood en zwart aan zwart
          Had hij rood aan zwart gedaan ?
          Zou dit een bedoeling gehad hebben of zou de zekeringen gesprongen zijn en zonder weten per ongeluk verwisselt.?
          Wat denken jullie hierover guys

Comment

Mjaa, dat is niet met zekerheid aan te geven...
            Kan per abuis gebeurt zijn.., misschien te snel omgewisseld en niet opgelet!

Wellicht kleurenblind is ook nog een optie..., maar wordt puur giswerk denk ik.
            De enige die het (met zekerheid) weet te zeggen is zeer waarschijnlijk de vorige eigenaar.

Het verdient in ieder geval niet de schoonheidsprijs, dit staat zonder meer buiten kijf!
            Maar wat belangrijker is, is dat het opgelost is zonder verder letsel aan de scoot, en dat het welzijn van jouw persoon nu weer op een normaal niveau zit !

Ik weet uit ervaring hoe enorm frustrerend dit kan zijn....
            Heb in de werkplaats dan ook altijd een stripje paracetamol klaarliggen voor dit soort zoek, en puzzeltochtjes!
            Last edited by Flaming Rox; 12 April 2021, 19:23.

Comment

Originally posted by Flaming Rox View Post
              Mjaa, dat is niet met zekerheid aan te geven...
              Kan per abuis gebeurt zijn.., misschien te snel omgewisseld en niet opgelet!

Wellicht kleurenblind is ook nog een optie..., maar wordt puur giswerk denk ik.
              De enige die het (met zekerheid) weet te zeggen is zeer waarschijnlijk de vorige eigenaar.

Het verdient in ieder geval niet de schoonheidsprijs, dit staat zonder meer buiten kijf!
              Maar wat belangrijker is, is dat het opgelost is zonder verder letsel aan de scoot, en dat het welzijn van jouw persoon nu weer op een normaal niveau zit !

Ik weet uit ervaring hoe enorm frustrerend dit kan zijn....
              Heb in de werkplaats dan ook altijd een stripje paracetamol klaarliggen voor dit soort zoek, en puzzeltochtjes!
              Hahaha
              paracetamol

Comment

first post ad

Collapse

Footer Ad Widget

Collapse
              Working...
              X