Web Analytics

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lasouris snorscooter slaat uit bij geen gas

Collapse

Header ad

Collapse

first post ad

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lasouris snorscooter slaat uit bij geen gas

goedeavond heren /dames

Ik ben in het bezit van een lasouris snorscooter euro4 bouwjaar 2018.
    ​​nu doet er zich een probleem voor dat de scooter zonder volgas te geven niet wil starten en als die aan is moet je gas blijven geven anders slaat die meteen uit als ik er een stukje op rijdt slaat die na ongeveer 100meter uit en is die na ongeveer 5 min weer te starten met gas open daarna weer het zelfde probleem dat die uitslaat na ongeveer 100 meter.
    heeft iemand een idee wat het kan zijn heb niet zo veel verstand van euro4 scooter gewone scooters is geen probleem.

Hoor graag jullie mening alvast bedankt

Ik vermoed de benzine aanvoer.
    Je hebt een elektrische pomp waarvan de benzine filter verstopt kan zijn waardoor je niet genoeg toevoer/druk krijgt.

Je kan b.v. de benzineslang los nemen en controleren of er genoeg benzine uit blijft komen of dat het steeds minder word ( 100 meter rijden simulatie)

Zie afbeelding aan de onderkant van de pomp zit een filter.
    https://www.50cc-scooterparts.nl/a-6...h/#description

Comment

Dankje voor de tip
      zou morgen eens even kijken .
      Is het filter van de elektrische pomp schoon te maken?

Comment

Rij eerst even zonder dop op de tank ,mogelijk is de tank ontluchting verstopt !

Ik weet niet of het filter schoon te maken is maar ik vermoed van wel.

Je zou een La Souris onderdelen leverancier kunnen mailen voor een los filter ( indien nodig)

Mogelijk heb je een ander model ( nieuwer ) benzinepomp maar op 2 jaar al verstopt is wel erg snel , mogelijk dat er
        een probleem met de pomp zelf is of een ander onderdeel aan je scooter wat niet goed werkt zoals:

-De drukregelaar
        -De mechanische luchtcompressor
        -Lees hieronder verder over de werking van euro 4 en wat je nog kan controleren.

https://www.scooterhulp.com/forum/sc...werking-uitleg

Comment

Footer Ad Widget

Collapse

Unconfigured Static HTML Module

Collapse

Static HTML Module Content
        Working...
        X