heb in 2018 een piaggio zip sp iget snor gekocht , nieuw bij de dealer.
aangezien men het er over heeft om ook voor een snor een helmplicht in te gaan stellen en ik de snelheid inmiddels wat aan de lage kant vind wil ik hem om laten keuren naar geel kenteken.
de bedoeling is om hem eerst standaard 45 te laten lopen voor de rdw keuring en daarna wat meer op te voeren naar 60 a 65 km/u
om hem standaard brom te maken heb ik een 2e hands ecu van een piaggio brom gekocht op MP.
nu lees ik bij div scooters dat als je een andere ecu monteert je de nieuwe ecu moet "inleren" of "resetten" , ik lees echter ook verhalen dat dat bij een piaggio niet nodig is en dat hij zichzelf inleerd.
nu heb ik 2 vragen ,
1) kan ik met alleen een brom ecu mijn snor 45 laten lopen of moet hier meer aan gebeuren om de 45 km te halen?
2) moet ik de standaard brom ecu inleren/ resetten om het werkende te krijgen.
graag hoor ik jullie ervaring / kennis
aangezien men het er over heeft om ook voor een snor een helmplicht in te gaan stellen en ik de snelheid inmiddels wat aan de lage kant vind wil ik hem om laten keuren naar geel kenteken.
de bedoeling is om hem eerst standaard 45 te laten lopen voor de rdw keuring en daarna wat meer op te voeren naar 60 a 65 km/u
om hem standaard brom te maken heb ik een 2e hands ecu van een piaggio brom gekocht op MP.
nu lees ik bij div scooters dat als je een andere ecu monteert je de nieuwe ecu moet "inleren" of "resetten" , ik lees echter ook verhalen dat dat bij een piaggio niet nodig is en dat hij zichzelf inleerd.
nu heb ik 2 vragen ,
1) kan ik met alleen een brom ecu mijn snor 45 laten lopen of moet hier meer aan gebeuren om de 45 km te halen?
2) moet ik de standaard brom ecu inleren/ resetten om het werkende te krijgen.
graag hoor ik jullie ervaring / kennis
Comment