Web Analytics

Announcement

Collapse
No announcement yet.

piaggio zip sp van blauw naar geel kenteken

Collapse

Header ad

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• piaggio zip sp van blauw naar geel kenteken

heb in 2018 een piaggio zip sp iget snor gekocht , nieuw bij de dealer.
    aangezien men het er over heeft om ook voor een snor een helmplicht in te gaan stellen en ik de snelheid inmiddels wat aan de lage kant vind wil ik hem om laten keuren naar geel kenteken.
    de bedoeling is om hem eerst standaard 45 te laten lopen voor de rdw keuring en daarna wat meer op te voeren naar 60 a 65 km/u
    om hem standaard brom te maken heb ik een 2e hands ecu van een piaggio brom gekocht op MP.
    nu lees ik bij div scooters dat als je een andere ecu monteert je de nieuwe ecu moet "inleren" of "resetten" , ik lees echter ook verhalen dat dat bij een piaggio niet nodig is en dat hij zichzelf inleerd.
    nu heb ik 2 vragen ,

1) kan ik met alleen een brom ecu mijn snor 45 laten lopen of moet hier meer aan gebeuren om de 45 km te halen?
    2) moet ik de standaard brom ecu inleren/ resetten om het werkende te krijgen.

graag hoor ik jullie ervaring / kennis

Of dat plug en play is durf ik je niet te zeggen, helaas weet ik nog niet zoveel van de ECU bij scooters.

Bij een originele is een code nodig om de ECU in te leren zover ik weet.
    Ik adviseer je wel dat je dit bij een dealer laat doen.. die zal dat weten en als hij in geleerd moet worden kan hij dat gelijk doen.
    ScooterHulp supermoderator

Comment

first post ad

Collapse

Footer Ad Widget

Collapse
    Working...
    X