Web Analytics

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Peugeot Jetforce start niet meer

Collapse

Header ad

Collapse

first post ad

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Peugeot Jetforce start niet meer

ik heb een jetforce en rij er mee naar school in de pauze wil ik ff weg start die niet meer. startmotor doet het accu is ook goed alleen hij gaat niet aan.
    kan het probleem zijn dat het gewoon te koud is?

wat voor jetforce is het ..een Ctech of een TSDI ?
    scooter heeft twee dingen nodig om te kunnen starten: een vonk , en benzine in de cylinder om t ontbranden .Wat je beste kunt doen is beginnen te kijken of je nog een vonk hebt op de bougie , en , als bougietje is losgedraait, kijk of je bougie vochtig word van benzinedamp ..
    Kou kan van invloed zijn , zeker tsdi is er gevoelig voor,maar tsdi heeft ook vaak last andersoortige malheur in de zin van ECU/Injector problemen..zal eerst je antwoord wel afwachten
    [SIGPIC]

[/SIGPIC]
    ............當您朝右边看时您什么都不能看到在左边!

Comment

het is een TSDI ik heb vandaag eennieuwe bougie dr ingezet en hij doet het weer maar er zat ook nog een andere kabel los onder is ook verholpen alleen als ik me sleutel in het contact doe en die toerenteller en hitte meter verspringen hoor je zown geluidje nou is dat normaal alleen een vriend van mij heeft ook een tsdi alleen die van hem gaat veel sneller wat is dat dan?

Comment

oudere software ... die van je vriend zal nog in de open geschakelde modus staan (developer mode)..gaat niet meer met nieuwere software.
        Jammere is dat je niet naar oudere versie terug kunt . (Zou je een werkende ecu moeten vinden van een 1e generatie tsdi schadefiets die paar jaar in onderdele ligt en ooit is geupdate naar huidige versie

geluidje dat je hoort niet de brandstofpomp die zaakje op druk zet bij start?
        (zzzzz geluid?)
        Last edited by SF2Heino; 19 December 2007, 19:03.
        [SIGPIC]

[/SIGPIC]
        ............當您朝右边看时您什么都不能看到在左边!

Comment

Footer Ad Widget

Collapse

Unconfigured Static HTML Module

Collapse

Static HTML Module Content
        Working...
        X