Web Analytics

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kymco Agility: Raar hoog geluid en meer DB?

Collapse

Header ad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Helaas heb je toch een en ander aan gereedschap nodig als je zelf gaat sleutelen.

    Je kan de vario ook blokkeren door een steeksleuteltje tussen het tandwiel en een rib in het carter te zetten.
    De vario-blokkeersleutel met een boutje vast en het ander boutje gewoon in het dolgedraaide gat duwen zal ook nog gaan.

    Is het dan niet handiger om bijv voor 50 euro een slagmoersleutel te halen en dan de "techniek" toe te passen die een scooterzaak gebruikt? De eenmans zaak persoon gebruikte deze ook vandaar.
    Misschien kun de monteur van de eenmanszaak de schroefdraad voor je repareren als je weer daar komt.
    Dan zul je een slagmoersleutel moeten zoeken waar je de kracht van kunt instellen of dezelfde slagmoersleutel als van de eenmanszaak kopen maar in principe weet je nooit hoe vast het werkelijk zit..
    ScooterHulp supermoderator

    Comment


    • #17
      Originally posted by Eddy22 View Post
      Helaas heb je toch een en ander aan gereedschap nodig als je zelf gaat sleutelen.

      Je kan de vario ook blokkeren door een steeksleuteltje tussen het tandwiel en een rib in het carter te zetten.
      De vario-blokkeersleutel met een boutje vast en het ander boutje gewoon in het dolgedraaide gat duwen zal ook nog gaan.



      Misschien kun de monteur van de eenmanszaak de schroefdraad voor je repareren als je weer daar komt.
      Dan zul je een slagmoersleutel moeten zoeken waar je de kracht van kunt instellen of dezelfde slagmoersleutel als van de eenmanszaak kopen maar in principe weet je nooit hoe vast het werkelijk zit..
      Oke dankjewel voor de tips!

      Comment

      first post ad

      Collapse

      Footer Ad Widget

      Collapse
      Working...
      X