Web Analytics

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Peugeot zuigt geen vacuuum

Collapse

Header ad

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Peugeot zuigt geen vacuuum

hoi ik heb een gurtner 12mm met vacuum aansluiting op t spruitstuk.
    nu komen er 2 slangen vanaf benzine tank. de bovenste heb ik aansloten op de benzine toevoer en de onderste op de nippel van t spruitstuk.

wanneer ik nu de zuig slang van het benzine tankje afhaal en eraan ga zuigen loopt er nog steeds geen benzine. als ik er in ga blazen komt er nog lucht uit de carb.

ook komen er nog 2 slangen (een dikke en een dunne) achter het carter vandaan (onder de cil). de dunne zit aangesloten op de carb maar die dikke hangt er los bij.

wat zit er niet goed aagesloten??

Als je wilt dat er benzine uit de tank komt, moet je de vacuumslang van het spruitstuk loshalen en daaraan zuigen. Je zuigt dan de kraan open en je hoort daarbij een zacht klikje.

Comment

haha ik zoog dus verkeerd om! bedankt Tjebbe loopt nu gewoon benzine :)

alleen zou ik nu ook graag willen weten waar die 2 slangen die achter het carter vandaan komen dan voor zijn?

Comment

olie pomp ...leiding vanaf tankje naar pomp en apart dunner leidinkje pomp naar carb
        [SIGPIC]

[/SIGPIC]
        ............當您朝右边看时您什么都不能看到在左边!

Comment

oh okee bedankt SF2Heino. de leidingen lopen al zoals jij aangeeft dus dat klopt, ik denk alleen dat het pompje kapot is aangezien er geen olie stroomt.

ik zit nog met een andere vraag. waarvoor is dan de nippel die boven de dunnere leiding van de oliepomp zit, daar zit namelijks niets op.

hardstikke bedankt, ben al een stuk verder.

Comment

Olie stroomd niet echt hoor hoort maar minimaal druppeltje uit te komen , uit te lekken / druppelen beter gezegd .........

zou ff moeten kijken of die 'nippel 'wel open is ..volgens mij is dat gewoon uitstulpsel wat dicht hoort te zijn ..dus wel een schacht maar geen gat erin ..hoort ook niks op ..
            Last edited by SF2Heino; 28 June 2010, 00:24.
            [SIGPIC]

[/SIGPIC]
            ............當您朝右边看时您什么都不能看到在左边!

Comment

first post ad

Collapse

Footer Ad Widget

Collapse
            Working...
            X