Web Analytics

Announcement

Collapse
No announcement yet.

V-Clic Elektrische start / kickstart

Collapse

Header ad

Collapse

first post ad

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• V-Clic Elektrische start / kickstart

Hallo mensen,

Ik ben hier net nieuw en heb sinds afgelopen maandag een Peugeot V-Clic uit 2011 gekocht.
    10.000 km gereden. Ziet er super uit. Trekt hem op t/m 60 km/u en loopt goed.

Afgelopen nachten was het buiten rond de -5 graden. Ik wou mijn scooter starten maar de elektrische start leek niet genoeg kracht te hebben. Vrienden zeiden dat dit door de kou kan komen. Gisternacht was het gewoon in de plustemperaturen maar het starten wou nog steeds niet zo krachtig. Ik heb 2 maanden volledige garantie. Kicken lukt in een keer en hij slaat daarna niet af. Als hij een x heeft gelopen wil hij de rest van de dag wel elektrisch starten.

Moet ik hiermee even terug of kan het eraan liggen dat de scooter een halfjaar heeft stilgestaan en het de afgelopen nachten best koud was?

Met vriendelijke groet,

Robin
    Last edited by Karob; 8 December 2016, 10:22.

Accu is aan het overlijden.

Comment

Langere tijd stilstaan is voor een accu nooit goed.
      Maar voor ik terug zou gaan, probeer even het volgende.
      Laadt de accu eens goed op, minimaal een uurtje of 10.
      Bouw daarna de accu weer in de scooter en start de scooter eens een aantal keren elektrisch.
      Meet de accuspanning, is deze minder dan 12,3 Volt, dan heb je een slechte accu en zou ik terug gaan naar de zaak waar je hem gekocht hebt.
      Mvg,

Hans.

Comment

Originally posted by Airbender View Post
        Langere tijd stilstaan is voor een accu nooit goed.
        Maar voor ik terug zou gaan, probeer even het volgende.
        Laadt de accu eens goed op, minimaal een uurtje of 10.
        Bouw daarna de accu weer in de scooter en start de scooter eens een aantal keren elektrisch.
        Meet de accuspanning, is deze minder dan 12,3 Volt, dan heb je een slechte accu en zou ik terug gaan naar de zaak waar je hem gekocht hebt.
        Waarom zelf gaan prutsen laat de zaak het lekker uitzoeken voordat ze daar zeggen dat je het zelf veroorzaakt heeft.
        Gewoon zeggen hij start niet electrisch als het koud is.

Comment

Die accu is zo diep ontladen geweest , die gaat er niet meer bovenop komen. Wordt misschien iets beter als het warmer wordt maar daar zou ik in december niet al te hard op rekenen. Ik ken het wel van de auto en van de maaitrekker, accu is rip.

Comment

Footer Ad Widget

Collapse

Unconfigured Static HTML Module

Collapse

Static HTML Module Content
          Working...
          X