Beste lezers,
Zelf ben ik een leek op het gebied van brommers / scooters.
Mijn vriendin heeft een vivacity snor. Deze scooter liep niet meer goed en bij vol vermogen viel deze zelfs uit. Nu zit er een nieuw carb.( Carburateur Keihin 12mm Peugeot imitatie )onder. Deze schijnt goed afgesteld te zijn doormiddel van de luchtschroef en stationair schroef. Nu het volgende :
1. Snelheidswijzer en kilometerteller doen het niet.
2. Scooter loopt niet netjes, het lijkt alsof er niet genoeg vermogen is.
3. Bij het bochtje van de uitlaat zit olie. Alsof het lekt bij de onderste bout.
4. Ik had wat gelezen over de vacuum ??? heeft dit er wat mee te maken???
5. Bij vol gas lijkt het wel alsof hij stottert.
6. Ik denk dat hij 15-20 km per uur loopt.
Kunnen jullie ons helpen / hebben jullie een idee wat wij kunnen veranderen of kan ik hem beter naar een scooterwinkel brengen?
We wonen in Rotterdam en ik heb geen idee wat zoiets moet gaan kosten om de scooter weer goed te laten rijden. Jullie ideetjes??
Alvast bedankt.
Daan
Zelf ben ik een leek op het gebied van brommers / scooters.
Mijn vriendin heeft een vivacity snor. Deze scooter liep niet meer goed en bij vol vermogen viel deze zelfs uit. Nu zit er een nieuw carb.( Carburateur Keihin 12mm Peugeot imitatie )onder. Deze schijnt goed afgesteld te zijn doormiddel van de luchtschroef en stationair schroef. Nu het volgende :
1. Snelheidswijzer en kilometerteller doen het niet.
2. Scooter loopt niet netjes, het lijkt alsof er niet genoeg vermogen is.
3. Bij het bochtje van de uitlaat zit olie. Alsof het lekt bij de onderste bout.
4. Ik had wat gelezen over de vacuum ??? heeft dit er wat mee te maken???
5. Bij vol gas lijkt het wel alsof hij stottert.
6. Ik denk dat hij 15-20 km per uur loopt.
Kunnen jullie ons helpen / hebben jullie een idee wat wij kunnen veranderen of kan ik hem beter naar een scooterwinkel brengen?
We wonen in Rotterdam en ik heb geen idee wat zoiets moet gaan kosten om de scooter weer goed te laten rijden. Jullie ideetjes??
Alvast bedankt.
Daan
Comment